niedziela, 3 sierpnia 2014

Czy można wykorzystać

Dzisiaj biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo wiele firm posiada to w swojej ofercie - od dużych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak kiedyś wszyscy oferowali strony internetowe, tak obecnie wszyscy oferują "social media".

Skąd ten boom? Jak wszyscy wiemy, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się więc idea, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Możemy w ten sposób promować swoje produkty, tworzyć bazę klientów, dbac o swój wizerunek w internecie. Ale trzeba to robić dobrze. Jednak, nie wszystkie firmy oferujące usługę prowadzenia firmowego fanpejdża, robią to dobrze. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby dobrych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwe i proste, wcale takie nie jest. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem sporo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z takiej usługi, zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Pozycjonowanie tanio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz